Sunday, September 9, 2012

Kaksteist



Suvepäev...oh see suvi..alati kui ta tuleb ta möödub liiga kiiresti..Igaljuhul järgmine challenge on siis,et minu ideaalne suvepäev, kuhu läheks,kellega jms.

Järjekordselt olen ma nende õnnelikude seas, kes elab mereääres. Ausalt ma ei kujutaks ettegi,et peaksin elama sisemaal ja pole merd näinudki.Minu jaoks oleks see võimatu ,kuna mu isa tegeleb merendusega siis ilmselgelt oleksin nagu merega seotud ja ujumine on üks lemmiktegevusi suvel- ükskõik, mis kraadis vesi on, kui külm tuleb järelikult kiireimini liigutada ;)

Igaljuhul jah.Ideaalse suvepäeva veedasin enda suvilas, mis asub 50meetrit ehk merest. Aknast saab vaadata, mis ilm merel on. Veedaksin selle kindlasti oma parimate sõprade ja sõbrannadega mereääres ning vaataks päikseloojumise ära ja õhtul oleks mõnusalt lõkkeääres ja võiks ka magamiskottidega rannas magada ja saaks tähistaevast vaadata :) See on koht, kus kõik muremõtted kaovad ja seal saab lihtsalt olla ja nautida. Ennem merd on vanaema istutatud kaskede allee ja siis paar mändi ja siis puhas rannaliiv, mis pole veel ülerahvastatud ja seal on kindlalt välja kujunenud igaühele oma rannatükk ja merepõhi on puhas liiv ei ühtegi kivikest- kõlab ideaalselt eks? Ei ta ei kõla ideaalselt, vaid ta ongi ideaalne :) See on koht, kus tulevikus kindlasti ehitan miskit natsa uhkemat,et mõnusalt seal nädalalõppe veeta ja olla

No comments:

Post a Comment