Thursday, November 8, 2012

tühi--tähi

Homme saab siis viimasest postitusest 2kuud ( vist?!?) nii...Vahepeale on siis jäänud tööl käimine ja kool ja praktika ehk siis tavaline üliõpilase elu

Peale pikka puhkust oli kooli väga imelik ja harjumata minna,aga nüüd olen jälle joonele saanud ja huvitav..vist leidsin lõpuks ülesse kullasoone ehk õpihimu. Ma olen koguaeg olnud suht laisk, kuna õnneks on mulle nagu natuke sinna ajusse miskit geenidega või ma ei tea millega pärandatud ja tänu sellele olen ka vist enamud arvestusi hästi tehtud saadud. Igakord mõtlen,et kurat enam nii  ei saa,et hakkan õppima kuni see järgminekord on käes  ja ikka sama lauluga edasi,aga praegu ( ptuiptuiptui) on tõesine huvi ja ained tunduvad nii huvitavad ja isegi mina loen inglis keelseid tekste juurde ja uurin teaduslikematerjale ja seda kõikke suure naudinguga ja ilma käsuta. Ma loodan,et see jätkub. Ühesõnaga koolis läheb väga hästi :)

 Praktika...eelistuseks panin kirurgia ja miskit veel, enam täpselt ei mäletagi..turmmipõrin..kirurgiasse ma sain,aga vimpkaga ehk silmakirurgiasse :D Algul  mu rekatsioon oli umbes selline kui nägin kuhu mind suunatud oli **************************************' umbes selline,et iga väike tärnike tähendab halba sõna. Olin niii kuri,et mismõttes,käisin ka koolis kisa tõstmas,aga tulutult. Peale selle tööl räägiti ka sellest ainult halba jne. Läksin siis esimene päev kohale ja esimene mõte oli,et oh issand 79h ja 59 minutit veel siin seda praktikat teha...õnneks see kõik muutus. Lihtsalt ma ise olin halvasti meelestatud ja sellepärast algul oligi raske. Olgu! verd nägin seal väga-vähe. Kanüüliga oli selline värk,et ükskord tekkis võimalus kanüüli panna siis üks õde ütles mulle,et anna andeks,aga mul läks just suu niii vett täis ja pm jooksis mu pikali :D ehk see on ka nende jaoks suht põnev ja vaheldusrikas kohe kui kanüüli saavad panna ehk kanüüli paneb opiblokk, aga see eest ma käisin silma opidel,loputamistel jne. Arstid reaalselt viitsisid minuga tegelda ja mu igale lollile vastusele vastata ja töötajad lihtsalt olid supper inimesed seal. Neid ma jäään kõigerohkem igatsema. Kindlasti viin neile jõulukingi!!!!

Nii viimane punkt tööööööö..Sinna ma läksiin ju suure kisa-käraga. Majanduslikult õnneks mu vanemad on supper inimesed ja alati öelnud,et õppimine sinu töö,et me toetame ja seda nad ka teevad väga hästi,aga ikka mingi jonn mind tööle ajas jne. Pigem tahtsin neid kogemusi tööga saada,et kui loengus mingist asjast räägitakse,et ma ka seda reaalselt endale suudaksin ettekujutada ja see on ikka mind väga palju aidanud. Tööle ma siis läksingi Südamekliinikumi ja algul olin suht kuri jne,et miks ma küll siia ronisin..vb tuli see sellest,et ma alles õppisin ja kõik tundus nii uus ? Või sellest,et paar inimest üritasid hakata kunni mängima minuga,aga õnneks on mulle südikust ikka antud kuhjaga ja iseenda eest julgen alati seista ja ei lase pähe istuda ja see asi sai ka klaariks. Nad said aru,et ma ülten kohe miskit vastu, kui nad üritavad miskit nähvata vms. Tööl on mulle meeldima hakanud isegi,aga nüüd tuleb üks suurAGA, kunagine haigus on jätnud oma jälje ja see pinge ja magamatuse vms tõttu hakkasid peavalud. Juhtus ka nii üksnädal,et olin esmaspäeval praksis 12h siis panin tööle 12h siis jälle praksi siis tööle jne.. see graafik kestis E-R-ööni. Ülten ausalt,et väga tore ei olnud :):):) aga täitsa tehtav. Olin sinisellehel ja arst ütles,et vsjoo tööga on nüüd kõik,et vali kas kool või töö. ilmselgelt valisin esimese ja pealekauba lähen ka Erasmuseks,et töölt ära tulema oleksin pidanud niikuinii, aga nüüd kahjuks/õnneks kirjutasin lahkumsiavalduse ära 20detsember on mu viimane tööpäev. Vanematel oli jälle õigus :) Töötada jõuan küll ja küll oma elus,et praegu ppigem nautida noorust ja saab ilusti koolile keskenduda. Ps! kes te arvate,et öösel hea tööl õppida. Te eksite meeletult. öösel ei jäääää mittemidagi pähe. lihtsalt tuim tekst, mis ei jää pähe ja kõik :)

Nii nüüd ongi vist kõik. Tegelt täiesti tühi jutt,aga mõtlesin,et kirjutan ikka :)

No comments:

Post a Comment