Thursday, January 31, 2013

Vingumispostitus

Teen ka vingumispostituse

Naljakas,et blogisid mida ma jägin, siis kui neil pikkpaus tekib olen pahane,et nooo millal sa ometi postitad jne ja nüüd ise samasugune...aga nüüd ma vingun kõik hingelt ära

Koolis on läinud tegelt hästi,aga mul on KOGUAEG olnud probleeme kirjutamisega..Nimelt kui ma ei mõtle siis kirjutan ilusti ( eijajajaa grammatikavead on mul terve elu olnud ja ei mõtle neid),aga kui on mingitöö arvestus-eksam-test MISIGANES ma mõtlen üle..eitea äkki mu neerud toodavad siis mingi hormooni üle??!!?? :D:D olgu see oli kõrvalepõige,aga siis ma kirjutan valesti..ma võin teada üliraskeid asju..referentsväärtusi unepealt, misiganes..aga tööde ajal ma ei oska kirjutada...kui ma hetkeks mõtlen,et oot kuidas seda sõna kirjutada siis on pekkis kah...Igakord ma saan B-sid..igakord on kõigelihtsamad asjad olnud valesti, kuna ma ei oska kirjutada jaaajaaa õppejõud saab muidugi aru mida mõlten,aga punkti võtab alla kuna kirjaviga ja meditsiinis juba on nii,et ühte tähte muutes saad juba uue tähenduse ja uue protseduuri või misiganes,aga ikkagist...ma vihkan ennast sellepärast,et miks MIKS MIKS...eesti keele kirjand..paar aastat tagasi ( olgu kõigest 1,5) siis oli hullumaja hea,et ma Jah ei tahtmud iah kirjutada ja ma ei liialda ( olgu vb natuke)  Kuidas on see võimalik...tesised õppivad materjale pähe, õpivaid vastuseid.Mina õpin KIRJUTAMA. Mul võib mõiste jääda kohe pähe,aga ma hakkan endale hääldama sõna,et kuidas kirjutada Nt malabsortsioon ( imendumishäire) Näiteks täna oli küsimus,et milliseid neis on kuseteede uurimusmeetodid ja siis loetelu: kaks viimast olid tsüstoskoopia ja teine äkki tsütoskoopia vms ja ma jäin mõtlema ja feilisingi.Muidu tean unepealt õiget vastust ja kirjapilti, see lihtsalt ajab mind marru ja ma ei oska selle vastu mittemidagi teha. Tean,et ei tohi ülemõelda.Mina tean,aga mu aju ei tee sellekohapealt minuga koostööd. Ta mõtleb siis selliseid kirjapilte välja,et hoia ja keela ning käed teevad ka temaga koostööd ja panevad kohe kõik kirja hmm...vb aind parem,kuna tema kirjutab, vasak vaatab niisama pealt. Paljudele tundub see naljakas, aga mina ausalt ei tea kuidas sellest lahti saada.
Aga muidu on elu ilus. Täna ärkasin hetkeks 6paiku, kuna lind laulis aknataga.Tavaliselt oleks ma kuri,et miks sa pead kell kuus minu aknataga olema,aga täna ma mingi 15min kuulasin ta laulu ja nii kevade tunne tuli. Varsti tuleb see hästi terav päike ka välja siis ongi elu ilus, kui nüüd kliinilise keemia ja farmakoloogia tehtud saaks siis oleks pm. jaanipäev käes, kui jäta välja pisiasi,et lähen 1,5kuu pärast Eestist ära.

No comments:

Post a Comment