Monday, August 29, 2011

Sisutühi

Kõige-kõigem teema- K O O L...nii ka minu postitus. Kool iseenesest pole hakkanudki,aga pakkinud ikka olen ja oi kuidas ma ei salli pakkimist ja õnneks vanemad ütlesid,et ikka viivad mind Tartu ära. Kottides nagu midagi ebatarviliku ei olekski,aga 3spordikotti olemas nagu naksti ja nüüd õnneks autoga saan ka teleka võtta. Pole küll eriline teleka inimene,aga olemas ta mul seal võib olla nii igaksjuhuks...Korteri kaastasteks on mul kõik võõrad (kokku 3tk) ja ma lähen alles homme nagu võõras kont kohale.Köök on korteris pisipisi eks nalja hakkab saama :D Praegu mõtted keevad,et võiks juba pihta hakata jms, aga varsti tulevad postitused,et küll on raske, aga raske õppustel, kerge lahingus.  Eriala valides teadsin väga hästi, mis mind ees ootab ja nüüd ongi hinges ootus põnevus. Mulle ei meeldi sisutühjad blogid ja asjad ja tegelt praegu enda postitused just sellised...aga ma kogun alles hoogu,et kooli muljeid ja asju kirjutada ja siis hiljem endal hea lugeda ja meenutada kuidas kirusin ja vandusin, kuna algul tundub kõik nii hiina keel.

No comments:

Post a Comment