Monday, August 22, 2011

Suve kokkuvõte

Nüüd septembrist hakkan blogi kirjutama tihedamini....Suvi läks metsa igatpidi, kuna närve on ikka täiega kulunud...tsirkus kooli ümber on ikka olnus täie raha eest..avaldused andsin niisama Maaülikooli ja ka Tartu Ü. kuhu ka sain sisse,aga unistus oli ikkagist Tervisehoiu kool ja sinna saamine oli ikka üle mägede. Vestlus läks mul väga hästi ja sain max 60-st 57,aga arvestati ka kahte eksamit- esta ja inka. jeiii tina kasvõi tuhka, mina neid aineid ei oska,et eksamilt üle 70 saada ja ühesõnaga algul ma ei saanud õendusse sisse ja hiljem kui olin plaani valmis teinud minema sõita pooleks aastaks ja siis eksamid ümber teha, helistati koolist ja öeldi,et saite REV kohale, paar päeva enne minekut ja ühesõnaga koolivaim oli kadunud ja korterite jama on ka ikka korralik olnud, kuna inimestel puudub kohustustunne. Ma saan aru,et kellel raha sellel võim ja tellib muusika,aga ikkagist natuke võiks rehkendada ka sellega,et kõigil pole kohe varnast kuu üüri+tagatisraha+lepingutasu võta. Tegelt pole mul tuju sellest kirjutada, kuna kõik mis ei tapa teeb ainult tugevamaks meid ja nüüd homme lähen korterit vaatama ja siis kirjutan, mis tundeid uus ,,kodu,, minus tekitab. Sügisest kui mul on uus elu ja raamatus avaneb uus leht,hakkan tihedamini kirjutama, kuna hiljem tulevikus on hea lugeda ja meenutada..olge mönusat ja elamusterikast sügist

No comments:

Post a Comment