Sunday, December 11, 2011

Lõpp

 Detsember...

         Kallis jõuluvana ma sooviks jõuluks paksu kohevat lund. Kas seda on palju soovitud?

    Viimane postitus oli vene keele klassi ukse taga.Naljakas on see,et ma saatsin just vene keele kodutöö ära ja siis mõtlesin, et kirjutan ka siia. Vene keeles ma ei käinud, vaid tegin iseseisvatöö. Aeg on kiirelt lennanud ja kätte on jõudnud jõulukuu. Üks eksam/arvestus veel teha ja võib puhkusele minna ( anatoomia puhkusele ehk igapäev tuleb üks konspekt läbi töödelda,et eksam sooritada) Psühl ja biokeemia arvestus/eksam vms on edukalt sooritatud esimese katsega, mis tundub uskumatu kuna bios kartsin läbi põrumist, aga eks seda kardavad kõik. Tegelt ma ei oskagi midagi kirjutada rohkemat, kui seda et lund sooviks ja paksu kohevat ja viimase eksami positiivset ära sooritamist. Kooliga olen väga rahul ja just see on õigekoht kus olla ja haridust omandada. Ilusat rahuliku jõuluaega kõigile :)

No comments:

Post a Comment