Thursday, September 29, 2011

Vene keel

Praegu istun ruumis 101 üksi. Ma ei tea kas teised ei tea,et siin kabinetis on või olen mina vales ruumis. kaks võimalust on ja mitte rohkem.Olgu enam pole üksi. Kuu aega on siis möllust möödas ja uuest koolist. Mis ma oskan öelda kui algul mõtlesin,et anatoomia on raske siis nüüd mõtlen,et omg ladina keel. See õppejõud on nii naljakas minujaoks. Esiteks ta räägib vägaväga tugeva aktsendiga ja sa ei saa tuhkagi aru, mis ta sulle eesti keeles räägib ja siis ta kirjutab tahvlile käänamist ülikiirelt ja ütleb jahmjahm tore selge..nii lähme edasi. Esimene töö oli ära ja ma olen enda peale niii kuri. Olgu ma õppisin. Gaudeamuse vastasin nkn ära (tublitubli) ja siis õppisin väljendid ära ja oli järg sõnadel,aga tee mis sa tahad pähe nad mul ei jäänud ja pealegi töö ajal oli mul kile all sõnad (I) ja ma ei julgenud spikkida, kuna mõtlesin,et kuidas ma õppejõudu petan ja nii reedan aind iseend. Fkk aga mingi autunne mulle arvestust arvestatuks ei tee,aga seeselleks eks ikka juhtub,aga õnneks enamus tööd ma oskasin. Anatoomia on ülivinge ja huvitav, mis sest et üliraske. See aasta talve vaheaega pm. meil ei ole, kuna see möödub kõik anatoomia rüppes. 25jaanuar on suur arvestus. Õppejõud on siiamaani toreded (kui 2 b*****) välja arvestada ja üks õppejõud on täielikult vales kohas ja seda juba 3a, mis veel? Hmm... ma ei oskagi midagi kooli kohta enam öelda. Rühm on väga vinge sattunud nii,et see on supper. Ostsin bussitalongi vms kuidas seda ei nimetata ja ma olen iga hommik jala käinud ja koju ka jala (I) ja raha sulab nkn minema. Pm. ma peaks lõpetama, kuna vene keel algab ja ma olen edasijõudnutes, kuidas ma siia sain ma ei kujuta ette ka. Täielik müsteerium. Olgu praeguseks  lõpetan ja hiljem räägin vb elamisest jms ja täna saab kojukojukoju jeiiii.

No comments:

Post a Comment