Saturday, September 3, 2011

Nimetu

Noniinoniii ja ongi laager läbi ja läheb töö lahti. Eile oli mul totaalne feil. Ärkasin 8.30 üles,et 9uksest välja astuda...ma ei mõista. Kodus ma tõusin mõnikord 7.10 ja 7.30 pidin juba autos olema,aga eile ma ei jõudnud selle ajaga midagi..läksin bussikasse ja mis ma avastasin, minu ajaplaneerimis taju on mind maha jätnud ja olin liialt vara bussikas. 10min kõnnin siit bussikasse..ega siis midagi mõtlesin,et kõnnin järgmisesse bussikasse kuni buss tuleb ja nii ma tegingi kuni avastasin end koolist 9.30 ja mul oli üle 1h juurde. Päev oli väsitav, kuna aju ei suuda liiga palju infi ka korraga läbi töödelda. Igaljuhul näidata kooli ja olid õppitoad ja ma lahkasin silma:D Väga äge oli. Silmakest on kuradi kõva -.- tükk aega tuleb pusida,et kestast läbi saada jne.Fb on ka pildid, mille põhi kommentaarid on,et issand kui rõve äää iuuu ää...olguolgu panen enda mõnitamiseplõksu kinni nüüd. Novembrist kolitakse uude majja alles ja vahest 12h õpipäevad, mis veel? Praegu on kõik väga segane, kuna tutvustus oli väga pinnapealne..näe seal on see. Sa hakkad vaatama alles( kaela keerama,et vaadata) giid paneb edasi,et väga tore nägite ära liigume edasi :D Täna kliinikumis ka osakondades oli pannika osakond,et issand teie mis täna? tahate näha?ahh?mida??:D selline suhtumine ja kohe näidata palga numbreid jms :D Kusjuures arstid saavad jah vähe. Ei uskunudki,et sellise töö eest koerapalk on :S võinohh mitte koera,aga ikkagist kuidagi vähe. Ei ausalt meditsiini töötajad ei tee seda tööd palga pärast. Kui teha palga pärast siis põleks varsti läbi lihtsalt mõtlesin,et enamus on ikkagist patsiendi suhtes,et olge viisakamad. Ma olen ise päris palju haiglates olnud ja palatikaaslasi igasuguseid näinud. Kõige paremini on meeles kui mandli opikal käisin siis 3a poiss sülitas kõiki :D Mu ema küsis poisi ema käest,et kas võib vastu korra teha ja ema lubas ja poiss enam kordagi ei sülitanud. Õed olid kohe vägavägaõnnelikud selle üle.Ahjah ma ei tea..igakord mõtlen,et lähen kirjutan blogi,et mõtted keevad ja siis kui sisselogin on tühjus !!!

No comments:

Post a Comment