Thursday, September 1, 2011

Pimedus

Kurikuulus lamp...
Täiesti naljakas...naera või nuta,aga ma nagu rottipoeg pimedas :D Kodus oli üks hüüe allapoole,et kuule vaheta pirn ära ja saigi tehtud,aga nüüd kellele ma karjun??? :D Täiesti abitu tunne...uurisin seda lampi iga külje pealt ja tee mis tahad see käib mingi nipiga ja nkn mul tegelt pirni pole, mida sinna sisse toppida. Homme pean helistama omanikule ja ütlema,et palun kas pirn ära vahetatakse. Oleks siis võinud varem otsad anda mitte õhtul, kus enam helistada pole sobilik.
        Tänane päev möödus sammuti ringituiamise saatel. Kooli on täpselt 1km, mõtlesin algul,et kool nii kaugel, aga koju oli mul bussikast 3km ja kõndisin peaaegu igapäev ja nüüd aind 1km...see nagu lumme k***a. Homme on rebaste tutvuslaager, mida ma ootan väga. Saab näha enda uusi klassikaaslasi ja koolisüsteemi jne ja mu ema ütles koguaeg, et õppi vene keelt seda läheb elus vaja ja ma ainult naersin...vanaema räägib minuga vene/eesti miksi ( see näeb nii välja ütleb ühe sõna eesti keeles ja teise vene :D) Tänu sellele ma saan aru vene keelest hästi,aga ise rääkides tekib ette blokk nagu müür oleks suul ees ja ei tule sealt midagi. Oskan küll suhtlustasandil vene keelt,aga edasi on tühjus ja kirjutamisest ma ei hakka parem rääkimagi ja nüüd üllatusüllatus vene keel :D:D:D nuta või naera,aga õppima peab seda ja mida Juku ei õpi seda Juhan ei tea,aga ennegi ära õpitud ja ega ma viletsamast puust ole....ja veel ilusat uut kooliaastat kõigile !!! Praegu mõtlete,et saaks see kiiremini läbi, aga uskuge mind see on kõige mõnusam aeg ;)

No comments:

Post a Comment