Wednesday, August 29, 2012

Aeg annab kõik

A.Einstein on öelnud, et ma ei mõtle kunagi tulevikule. See jõuab niigi liiga ruttu kätte.
Tegelt nii see ka on,aga olgu võtsin endale selle kohustuse 15päeva miskit kribada siis kolmandapäeva ülesanne ongi kuidas ma kujutan 10aasta pärast ennast jms

Poah...tegelt see on nii raske küsimus, kuna me võime mõelda midaiganes...10aasta pärast peaks kindlasti mul magister käes olema ja kindlasti töötan meditsiinisektoris kuskil...Kujutanette, et sellelajal on mul ka nöör kaelas ehk pangalaen :D  Kahjuks tänapäeval on ülikeeruline osta endale ise korter veelvähem maja, kui sul just vanemate poolt pole rahakohvrit kaasas või jah kindlasti on ka muid varjante ;) Igaljuhul jah 10aasta pärast kujutanette,et on juba oma kodu olemas ja elukaaslane ja 2-last ning koer :D Jah minu kodus peab olema koer kindlasti :) Kui mul hetkel oleks reaalselt aega,et koeraga ka päevaselajal tegelda siis oleks mul ka praegu oma nähvitsake. Tegelt on see keeruline küsimus, kuna ma olen inimene, kes elab hetkel, mitte ei mõtle aastaid ette jne. Tuleb see, mis tulema peab ja ega ta tulemata jää :)

Ilusat sügist Teile ;) Kuna minuarust ikka suht jahe on ja tuleb vaikselt hakata end riidesse pakkima ;) Have fun!

No comments:

Post a Comment