Thursday, August 30, 2012

Neljas päev

Noniiii...

 Üks kirg mu elus...

 Suurimaks kireks ehk siis hetkel on meditsiin. Kõik sai alguse mingi 17aastat tagasi, kui olin kuskil kolmene ja rääkisin,et minust saab õde...õde.. maeitea, miks ma ei ölenud,et minust saab arst, aga seda õe laulu ma laulsin. Vanemad ju tegelesid sellelajal loomadega ja ilmselgelt tuli ennem müümist nad ära killida ning siis mina mängisin väiksena verega ja tükeldasin seakopsusid, südant jms. Ültesin, et teen uuringuid,et läheb vaja...lapsemõistus?!? Igaljuhul aeg läks edasi ja mingiaeg ültesin,et minust saab seksoloog, et see oli see periood, kus kõik küsisid,et kelleks saada tahad ja kui vastuse lajatasin olid kõik vait ja ei tulnud enam piuksugi. 9nda klassis soovisin minna kokkaks....whaat...siiani olen tänulik,et mu vanemad ütlesid kindla ei sellele ja nii ma keskkooli läksin. Mõtlesin ikka,et  saan meditsiini valdkonda,et see oleks üliäge, aga hirmul suured silmad ja nii ma mõtlesin,et see ikka keeruline jne ja natuke kõhklesin ning mõtlesin õigusteaduse peale vahepeal. Mulle hullult meeldib vaielda ja otsida alati agasid,et mul oleks õigus :D jne...aga igaljuhul mu vanemad ütlesid,et kas pole neid liigapalju ja töötud on nad pealekauba ja nagu igaüks meist head elu tahavad siis mõtlesin,et suva,et püüdlen ikka seda meditsiini kohta ja nii läks..saingi TTK-sse sisse ja siiani sellega ikka väga rahul ja õnnelik. Kindlasti mu soov pole eluaeg õde olla, vaid meditsiini valdkonnas saan kuhuiganes edasi areneda ja liikuda, kunagi pole seal hilja hoopis mingi suund valida jne. Suur pluss on see,et ma saan ka enamjaolt absoluutselt igas riigis tööd ja  töötuks ei jää. Jah paljud on öelnud,et issand,et kui õige töö siis ei tohi palgale jms mõelda, aga kuulge oleme realistid, kas te oskate näidata ühte inimest, kes töötaks nsm ?!? Ma vastan teie eest. Sellist inimest pole olemas ;) Nii,et jah..üks kirg mu elus on meditsiin. Seal saab igalepoole edasi liikuda, mitte kunagi ei tule seina ette ;) Just see mulle meeldib.

No comments:

Post a Comment