Tuesday, August 28, 2012

Bucket List

Algul mõtlesin,et ohhh see on lõdvapunkt,aga oooeiii...aga eks mingid unistused oled igaljuhul ja kunagi C ütles,et sihi kuud ja tähtedele saad ikka pihta ;)

1) Lõpetada praegune Tervishoiu Kõrgkool väga edukalt :)
2) Saada peale esimest haridust kätte magistrike
3) Psss see on idiootne ja tegelt ma tean,et nii ei tee never, aga ikka panen ta siia,et kui magister käes siis minna välismaale doktorit tegema ja  saada tulevikus mõne osakonna juhatajaks ;)
4) Langevarjuhüpe
5) Ma ei tea, miks, aga Hiinaga on mul mingi värk naah...tahan selle müüri ikka pikalilükata,et Hiina reis on ka üks tuleviku unistustest, kui paljud unistavad mingist Hawai or whatever kohtadest siis mul on hoopis vastupidi. Paljud peavad mind siiani opakaks,et ma Bulgaariassegi lähen :D
6)Tahaks Rannakülla kunagi mingi mõnusa suvila ehitada, kus suvel olla ja nautida sealset keskkonda. Selline pesake iseendale :)

 Vot nüüd läheb keeruliseks ja kui mõni on mõelnud,et kuradi nahaal,et kõik materjaalsed asjad jms siis see ongi ASJADE list...lapsed jms pole asjad :)
7)  See on puhtalt minukätes, aga sooviks vanaema hästi õnnelikuks teha :) Maeiteagi kuidas, kuna ta alati  ülteb,et ta ei vaja miskit,et tal pole vaja jne. Ma olen uurinud ta unistusi jne, aga neid ta mulle ei ütle,ütleb peaasi,et ta lapsed ja lapse-lapsed oleksid õnnelikud siis on tema ka, aga ikkagist lähetulevikus tahaks miskit talle teha,et kuidagimoodi tema suure südame eest Äitäh öelda ja talle rõõmu valmistada. Tahna laste-lastest fotoalbumi teha ja juttu juurde kirjutada, see teeks tema südamele kindlasti pai, kuna ta on inimene, kellele meeldib fotoalbumeid vaadata jne :)
Nii nüüd 3 jääb tühjaks, kuna ma mõtlen veel :) 
Ps. ma jäin realistiks ja kirjutasin asjadest, mis reaalselt sõltub minust endast :)
8)
9)
10)

No comments:

Post a Comment