Saturday, May 28, 2011

Ära kahetse seda, mida teinud oled, vaid seda, mille tegemata jätsid





Pealkiri ütleb kõik. Aasta taga mõtlesin,et hakkan blogi pidama, kui läksin laiailma, aga ma ei teagi, miks ma seda ei teinud, aga kunagi pole hilja. Nüüd ma meenutan enda seiklust ja hakkan edaspidi kirjutama. Ei ma ei arva,et mul on hullult huvitav elu,et kribada, aga ees on huvitav eluperiood, kus tulevad muutused ja on hea kirjutada ja kunagi meenutada. Nii,et teretulemast mulle, kes nüüd liitub ka blogijatega. Las ma nüüd harjun ja kuidas asjad siin toimuvad pean alles õppima.
Elu, see on :
Võimalus - kasuta seda !
Ilu - imetle seda !
Õndsus - maitse seda !
Unistus - tee see teoks !
Väljakutse - võta see vastu !
Kohustus - täida see !
Mäng - mängi !
Varandus - hinda seda !
Tervis - hoia seda !
Armastus - nauti seda !!
Saladus - lahenda see ära !
Šanss - kasuta seda !
Mure - saa sellest võitu !
Võitlus - kannata see välja!
Seiklus - võta sellest osa !
Tragöödia - saa sellest üle !
Õnn - lase sel sündida !
Elu on selleks liiga ilus - ära riku seda !
Elu on elu - võitle selle eest !

No comments:

Post a Comment