Sunday, May 29, 2011

Suurim rahuldus on teha seda, mida teiste arvates sa teha ei suuda.

minu ,,kirik,, tegelt on rongijaam
Ehk kokkuvõte.Ma kunagi kirjutan ka teistest peredest, kui viitsin ja aega saan, aga paljud siiani küsivad, et kas olen rahul,et läksin? Mis ma reisist võitsin? Ülteme ausalt,et mina olin kodu lammas, meeldis olla kodus, kuna seal on hea turvaline, aga vetta hüppata võõras kohas oli midagi täiesti enneolematut ja paljud ei uskunud mind, et lähen,et jajah tore nali sul, aga mis päriselt suvel teed, öeldi tihti ja kui nüüd ausalt öelda, siis JAH ma ei uskunud ise ka, et seda teen ja kui tehtud oli siis oligi nii,et suurim rahuldus on teha seda, mida teiste arvates sa teha ei suuda, isegi mu vanemad ei uskunud mind. Isa vingus,et mida ma lähen üksi kohe nii kauaks laiailma, ise pole elu näinudki,et seal kurjem ja raskem jms. Mu inglis keel oli täielik nulli lähedane, aga juba augustikuus ma mõtlesin ka inglis keeles.Käisin poes ja mõtlesin,et ohh..it is very nice...what s the weather tomorrow...and so on..ema helistas siis võtsin hopsti vastu ja vastasin Hello how are you..vägaväga naljakas oli. Niii,et jah keel on õppitav.Olgu ma ei oska kirjutada inglis keeles ( ma ei oska isegi eesti keeles,mis siis veel võõrkeelest rääkida) hästi, aga suhtlus tasand on käes ja ma ei jääks hätta, kui olukord nõuaks. See oligi minu põhiasi, mida ma reisilt soovisin ja tahtsin ja ma saavutasin selle ja tohutu enesekindluse pagas on see, mis ma omandasin. Seda pole öelnud mina, vaid teised, et peale reisi olin ikka hulga enesekindlam ja of course ma oskan nüüd veinist surnuks rääkida teid :D Kuidas viinamarju kasvatada, mis kraadiga, kuidas korjata, kuidas hooldada, kuidas säilitada, kuidas tuleb maitsvam vein, kuidas pudelisse panek toimub, silidistamine ja korgistamine ja joomine on seal omaette rituaal. Meie külmad eestlased joome veini nii,et klaasi ja laks lonks sisse, aga seal avatakse pudel, mis on ka omaette trikk tglt..lastakse veinil elama hakata..hapnikuga siduda, siis klaasi, siis kohaneb klaasis jnejnejne ühesõnaga ühel palaval suveilmal mul oli hull janu ja piknikul oli ainult vein ja mõtlesin,et ok joon seda ja ma pm. suutsin enne janusse ära kustuda, kui joomiseni jõudsime.  Üldse mitte pahapärast...aga kui seal küsida, et kas teate kus on Eesti vastati,et Venemaa kandis ja need on need inimesed, kes ütlevad, et kui jääaeg tuleb siis eestlased lihtsalt ütlevad : ,,Lasolla,, ( nemad tegid seda ikka vägaäväga ilmekalt ja alati kui ma järgi teen on kõik ikka kõvasti naerda saanud. Naljakas oli ka muidugi,et enne mu teist peret tappis eestlane ära 3 Luxi ja pereisa ütles,et tema oma kodus eestlasi näha ei taha, kuna see toimus naaberkülas, aga kõik oli ikka ok, kuna ta pigem naljatas selle üle...igaljuhul liikuma buusijaama hakkasin ma öösel. Toretore tulles on ju lihtne,et kui maha jääd läheb millalgil ikka teine,aga lennuk sind ei oota, kuna neil kamakaks kas jõuad või ei. Nii hakkasin liikuma ja minu buss hilines juba rongijaamas.Mõtlesin,et vahetpole,et mul on kõva aja varu ikka sittaks aega on,kuna öösel 5 paiku hakkasin kodunt minema ja lennuk väljus 14.30..aga mul tuli sõita kahe bussiga. Lennujaam oli Saksamaal ja mitte kohe piiriääres nii,et aega mul väga palju polnud tegelikult. Buss oli rahvast täis hullult ja kohalejõudes selgus, et teise bussini on aega ja mõtlesin,et käin söömas, aga krt võileib maksis üle 5 euri :D nii ei raatsinudki ma sööma minna ja käisin lennujaamas ringi, mis oli vägavägavägavägaväga kole..vetsus pm. mõtlesin,et kas mu looduse kutse on ikka nii tugev, et seda kasutada, aga jah...katki..täis soditud ja muud mida kirjeldama ei hakka...aga seeselleks ja sealne lennujaama süsteem oli üleüldse naljakas, aga igaljuhul mingi buss tuli ja mõtlesin,et vb minu oma.Küsisin bussijuhilt,et kas läheb rahvusvahelisse lennujaama see kohe,et Jesssjesss come in come in,..ahhh tuttav olukord oli kuradi come in come iniga...aga läksin ja lennujaama ma jõudsin.Kui ma saabusin oli öö ja nüüd päev..Jätkan eraldi postitusena, kuna siin läheks liiga pikaks ja lennujaam on lugemist väärt :)

No comments:

Post a Comment