Sunday, May 29, 2011

Lennuka seiklused

kõige raskem osa- mahutamine
alko pakkimine oli omaette süsteem
TALLINN
A5
Kui ma 1juuli saabusin, oli öö ja hea vaikne rahulik, rahvast oli, aga mitte murdu.Nüüd oli lennujaamas nn.tipptund. Jõudsin terminali ja pidin õhutrammiga sõitma teise terminali. Esimesest jäin maha, kuna oli puupüsti täis ja mul oli ligikaudu 20kg õlal. Ei hakanud end sisse suruma,et kuhu mul kiiret ja ootasingi uue ära ja jõudsin kohale ja vaatasin,et ohhh niihea vaikne rahulik,et päris mõnus. Ma poleks pidanud juba hõiskama, kuna olin katusel :D Karta on,et ega inimesed sinna vaadet imetlema ei jää ja kui alla kooserdasin siis mõtlesin ( vabandust väljendi pärast) mida per*et.Inimesi oli rohkem ,kui sipelgapesas sipelgaid ja lõik tormasid kuhugi. Ma ausalt mingi 5min  vaatasin nagu hull turist ringi,et ohhkuipõnev. Ma ei mäleta palju mul enda lennuni aega oli,aga arvan,et kuskil 3-4h võtsin ikka täiega lisaaega,et mitte maha jääda ja õieti tegin. Inimesed ei jää maha ajanappuse tõttu,vaid meeletud-meeletud järjekorrad.Ikka hull millised järjekorrad. Ma vaatasin tabelit ja ohh TALLINN..nii heameel oli seda näha,et varstivarsti olen kodus. Teised olid koolipingis :D seda naersin ka,kuna tagasi tulin just 1sept. Nii kuidagi leidsin enda chek-in koha üles ja järjekord oli reaalselt 500m pikk..njoo mis siis ikka läksin järekorda ja peale 30min kui olin peaaegu lindi sees juba koputas tädike õlale ja küsis,et kas mul boardind card on.Mul olin ainult,et ahhh mida??? Päriselt mõtled? Kus ma teadma pidin?Näitas mulle ainult mingist kollas jura,kus tuli enda pilet ise välja võta...Oii sellega sai nalja:D Mõtlesin vahepeal ei tea,kas peaks aparaati silitama,et pilet kätte saada või, mis imeviguriga ta koostööd teha soovib, aga nii saksa keeles..üritasin saada inglis keelde..tehtud..sisesta pass...toretore..ERROR...olgu uuesti ERROR...tore idee oleks ju kaaned ümber ära võta (I)...ERROR...pusisin, mis ma pusisin sain kuidagi õige nurga alla (öelnud kohe,et mall kaasas peab olema)..sisestage palun pileti kood??ahhh kus ma selle saan :D? Näidis oli ekraanil,aga minu paberileht oli hoopis teistsugune...ma ei tea..aga sain tehtud ja tuli ilus lennuki plaan,et vali koht..ma arvasin,et rohelised vabad ja punased kinni ja nii üritasingi akna alla kohta saada,aga sain hoopis keskele..njh, mis siis ikka.Mõtlesin,et kas pean reaalselt uuesti järjekorda minema, aga õnneks tädikesel oli mu nägu meeles ja ütles,et võin lintide vahele minna...süda värises, kuna ees oli pagasi kaalumine,mis mul oli üle nagu kord ja kohus.Minu ees olev daam viskas julmalt raamatuid minema.Mõtlesin,et palunpalun mul liialt üle poleks,et veine mina ära viskama ei hakka..pagas oli üle kuskil 3kg ja anti andeks...edasi tuli minna väravate juurde..ohissand,mis järjekord seal oli.Seal järjekorras olin kuskil 1h.Hull labürint..mitme värava alt ja lõpuks jõudsin metallväravate all,kus käsipagas üle kontrolliti ja läksin värava alt läbi *piukspiuks* püksivöö ära..uuesti *piukspiuks..jakk ära..ja siis kutsuti kõrvale ja kombiti läbi ja taskus oli 1euro...njh ja siis mees sorib mu käsipagasis täiega.Mõtlesin,et mida hekki,et mis ta teeb ja vahtis mu juustu suu lahti..vedelike ei tohi käsipagasisse panna ja see oli pm vedel. Ta polnud päris toorjuust,aga juust ka polnud ja nii ma lunisin teda,et kingitus mu emale,et ta armastab juustu, kuni ta lõppuks naeratas ja ütles,et seekord luban teil juustu süüa ja lasi mu läbi.Hull oli vaadata kuidas inimestel julmalt visatakse asju ära.Minujaoks on naljakas,et küüneviili pidin ära viskama,aga käärid võisin jätta,aga kääridega saab ju paremini kõri läbi tõmmata,kui soovi oleks. Edasi olid poed ja tuli otsida värav,kus lennuk välja lendab ja õnneks mul oli A5 (vist?) ja kohe lähedal, mitte ei pidanud sõitma teise lennujaama otsa. Läks shoppamiseks :D Taxfree poed ja asjad (Kahetsen siiani,et lõhna ei ostnud -.-) aga 20 euri kuskil panin sinna uluma ja alkot tõin ka, mis pandi kotti,kus oli suurelt kiri,et mitte avada.Mille ma muidugi katki lõhkusin ja üritasin kotti suruda. Töötajad võisid kõvasti naerda saada,kuna mu pagas oli niigi üle. toppisin ma kõvasti riideid endale selga.Kuskil 3-4kihti pluuse oli, mis vetsus ära võtsin ja südamest naersin, kui nägin,et kõik tegid seda pm ja siis kõlas hääl,et avatakse ESTONIA lend...arvate,et seiklus läbi? Arvake uuesti. Tuli anda pilet ja minna bussile...toretore, aga busse oli palju ja kus ma pidin teadma, milline viib minu lennukile, muidugi küsides oleks ka saanud,aga kuulsin eesti keelt ja mõtlesin,et krt see peab olema ja oli.Üritasin magada, aga ei suutnud ja kõlas piloodi hääl,kes lausus,et oleme Eestis. Teadsin,et need sipelgamajad seal all on eestlaste kodud.Kuradima hea tunne oli see ja uusti naerma ajas mind see,kui jõudsin Tallinna lennujaam,mis on imepisike..Fran.main. oli Euroopa üks suurimad..ja kohe vastu tulid Tln narkokoerad ja paluti käsipagas korraks maha panna,et koerad nuusata saaks nagu suured pätid oleks tulnud. Pagas tuli ilmatult kaua. Jõudsin selle ajaga juba sõpradega rääkida telefonitsi ja naerma pani isegi see,kui tädike ütles,et telefon millele helistate on välja...isegi seda oli hea kuulda.Minu pagas tuli suht viimasena ja pagas tuli vägaväga kaua, kuna mingi jama oli ja  kellel oli asjad kõik laiali, kellel julmalt ära lõhutud  ja kilega kinni võõbatud...oi ma olin loll. Mina sain enda kohvrid ja hops minekut vanemate juurde ja autos avastasin,et ka minu spordikott oli kõvasti katki tehtud. Milleks mul siis kindlustus oli? Oleks raha saanud ja mitte vähe, aga enda möödalask oli ja kedagi polnud süüdistada. Terve kodutee ma vatrasin ja vatrasin ja vatrasin.Vanematel jooksid kõrvad juba virtsa vett,aga kuradima hea tunne oli eesti keelt rääkida. Meil on VÄGAVÄGA ilus keel, võrreldes teistega.
Kõige parem ikkagist !
Frankfurt airport: about 1250 flights per day; nearly 50 million passangers per year
Mis siis lõppkokkuvõttes oli positiivne ja negatiivne? Positiivne oli meeletu silmaringi laienemine, mis ma sain ja kogemuste pagas ja kindlasti keel suhtlustasandil suhu. Ma ei karda enam reisimist ja tahaks minna veeel ja veeel ja kui ma eksamil põrun (*ptuiptuiptui*) lähen ka euroopasse vabatahtlikuks. Ma soovitan kõigil südamest minna vahetusõpilaseks, kuna sellist kogemuste pagasit te ei saa kuskil. Kahetsen ka,et tõin tagasii 50euri, mis siin lihtsalt laiaks lõin,kugi oleks võinud sealt veel riideid osta,kuna seal on niii ilusad riided ja ohhhhhhh millised jalanõud,aga jalanõud krt kaaluvad ju palju ja nii ma ei saanudki neid eriti osta endalee :(....Riided on vähemalt 2x odavamad kui siin ja ma ei käinud turuplatsil shoppamas, vaid ikka mainekates kaubamajades ja seal on ostlemistänavad. (unenäos näen siiani ühte käekotti,mida ei ostnud, kuna rahast oli kahju,kuigi maksis mingi 20eurtsi aind) Minu viga oligi see,et liialt lugesin raha,et ahh kallis kalis..teksade eest 30 küsiti oli mul nõunõunõu, kuigi siin ma võin aind 30 euri eest ühe sääre saada.Sellessuhtes olin vägaväga loll, kuigi jah ma ei läinud ju sinna ostlema,aga ikkagist sügis nn.riided tõin sealt. Mis oli negatiivne ? Tühi rahakott???:D Muud ma ei oskagi välja tuua. Pm. aasta on möödas ja elamused on tõesti väga elavad nagu oleks alles eile olnud. Ma ei suuda tõesti seda kirjeldada. Vägaväga Suursuur äitäh Noorteühing 4H-le, kelle kaudu sain programmis osaleda. Väga vabandan,et minu pärast mured olid Luxi kordinaatoritega,aga ausalt seal oli puhas vale (Julgen arvata, kuna Laura läks niivara ära saadi pahaseks ja tema isa oli CostaRica 4h president,et pahameel elati minu peal välja, kuna pole ju loogiline,et alles paar kuud hiljem saadetakse mingi kaebuskiri.Nad ikka naljakad, kuna kui ma oleks tõesti lapse ära kaotanud, poleks nad mind enam ju enda perre tahtnud või mis ? ja eei saadaks paar kuud hiljem,et ala. kaotas lapse ära...nagu jah..lasolla,kuna minu südametunnistus on puhast täielikult) Eelmine aasta kui olin ütlesin endale,et mina võtan enda perre ka vahetusõpilaseja nüüd  tulebki šveitslane ja arvan, kui kõik hästi läheb pakun ka kindlasti edaspidi enda kodu uksi :)

No comments:

Post a Comment