Saturday, May 28, 2011

Esimene pere

elutuba
Kuna ma saabusin peresse öösel, siis ei näinud ma maja ja tegelikult ei näinud ka, milline maja seest välja näeb.Ainult mäletan haisu ( ema töötas heinavärvidega).Mulle näidati ainult, kuskohas on vannituba ja hommikul ärgates  peale pesu protsetuure mõtlesin,et tore oleks perega tutvust teha ja oh üllatust..maja oli hiiglaslik.Minu toast välja minnes sai minna nii paremale, kui ka vasakule ning alla minnes oli tohotu elutuba ja köök.Mõtlesin,et okei,et lähen alla ja õue ja vaatan veits ringi..tegi ukse lahti ja vastu vaatas ülisuur dogi hambad irevil..kohe tegin kannapöörde ja läksin enda tuppa tagasi ja ootasin...Teadsin,et uus Costa Rica ifye peab ka tulema ning jäin ootama kuni ta saabub, kuna üksi kohe majas ringi käia oli imelik ja kell 10 hüüti mulle,et ma võiks üles juba ärgata, et uus ifye on kohal...eemhmmm ma olin üleval juba paar tundi? aga seeselleks...Saabus Laura ning kui teda poleks olnud oleks olnud kaks nädalat piina, kuna ma ei tea, aga see pere oli kergelt öeldes imelik.Võibolla nad ei osanud käituda võõrastega või kultuurid nii erinevad. Meie Lauraga töötasime ja nemad tulid kõrvale ja pm. naersid näkku,et oh näe värvite vms..eieiei ma ei karda tööd, kui pean tegema siis teen, aga kas see on normaalne,et pereema nt. ütleb,et me võiks sokid paaridesse panna.Tegevus oli elutoas, kus üks poeg oli netis,tütar vaatas telekat ja teine jooksis niisama ringi...ma ei tea,aga krt need oli nende sokid ja nad naersid,et oii te ei leia paarilisi või??? Kuidagi imelik oli, aga mis halbadest asjadest ikka meenutada. Pere ise oli suur (7 liiget) ja kasvatasid kitsi,keda reaalselt oli üle tuhande. Perekond olid hollandlased tegelikult ja oikurja :D Mina ja Laura olime Hispaani poolt ja nemad Hollandi, kui oli jalkafinaal...fännamine oli seal ikka hoopis teistsugune.Kõigil olid fännisärgid ( ka emal) ja ka oli olemas se vu...(ei oska kirjutada, aga mis ära keelati kuna lärm oli hirmus, mida ta tegi) ja kui värav sündis kallsitati kõik pm surnuks ja karati ringi nagu 5a...aga mõelge üle 10 oli Hollandi poolt ( tüdrukutel olid sõbrad/poisid ka külas ) ja 2 Hispaania...Kui Hispaania võitis siis me Lauraga hüppasime üksteisele sülle ja seda pilti oleks pidanud jäävustama, mis pilguga meid vaadati :D (nagu 100 musta lammast ja 1 valge, kes karjub täiest kõrist,et valged on parimad.) Nüüd tagant järgi on pm. võimatu põhjalikult kirjutada, kuna tekstid tuleks liiga pikad ja ma lihtsalt ei jaksa nii pikalt kirjutad. Sellepärast kahetsengi,et kohe ei hakanud seal blogi pidama, kuna oleks saand iga päeva detailselt kirja panna ja hiljem meenutada ja naerda :) Esimene pere oli omamoodu,aga kes meist ei oleks ? Perel olid väga ranged
esimene pere
veinikorkide lõikamine
reeglid.Nt. süüa sai hommikul,lõuan ja õhtul kindlal kellaajal ja omaasi,kui sind lauas ei olnud ja hommikune aeg oli suht varajane ( võin eksida,aga äkki oli 8.30...?) Küsiti, mida me näha sooviks riigist.Soovisime mõlemad näha Hertsogi elukohta ja muid sellised kohti.Meile koguaeg öeldi,et jah lähme see päev..siis seepäev,aga kui need päevad kätte jõudsid oli,et oih muud asjad ja homme. Mulle oleks sobinud kohe kui oleks öeldud,et me ei lähegi, kuna siis oleks saanud omapead ringi käia, kuigi nad elasid eikusagimaal...külas oleks saanud ikka ringi käia rohkem ja tutvuda kohalikega, aga ikka pidime hommikul valmis olema ja ootama, millal minek ,kuna meile ei kavatsenud keegi öelda,et ei lähe.. Hiljem ainult C. ütles,et oiii tal selline peavalu.Sõpradega/sõbrannadega rannas olla siis ei olnud peavalu.Ahhh olgu tegelt ka ma ei virise,aga esimene pere oli natuke ebameeldiv. Ma ausalt ei oodanud,et mind koheldakse nagu mingit printsessi.Teadsin,et olen tavaline pereliige ja ei kartnud ka tööd, mida nad ette võisid paisata, kuna laudas olen tööd ikka teinud..hahaahaaa siinkohal tuli meelde, kuidas pereema andis mulle ühe lauda ja endale võttis teise. Tööks oli,et heinad ära riisuda ilusti ja lehmadele lähemale panna ja siis käruga mineraale heina sisse vedada.Mul oli enda laut tehtud, kui ta alles poole peal ja kukkus kohe vabandama, et ei saanud teha jms. Kuigi ise lihtsalt lobises. Seal peres lõikasin ka veinikorke kolmeks( üle 1000 veinikorgi lõikasin ära)Minge nüüd külmkappi võtke vein lahti ja vaadake korki...ja samasugune kord tuli kolmeks teha ja tööriistad, millega seda toestada tuli ise otsida. Ühesõnaga jah- olen südamest tänulik,et nad mulle öömaja pakkusid enda peres ja leiva lauale panid...aga muu olgu nii nagu on. ( btw mul ple  iPhone,läpakat reisile kaasa ei võtnud ja hiljem Eesti kordinaatorile  kaebati, et olin söögilauas koguaeg enda iphone taga ja ainult nina pidi enda sülearvutis?? ja kirjutati ka,et kuidas Laura toas olla sai,et toas oli nn.juustukas..aga hallo..Ma olen eestlane... pm. ei kannagi suvel sokk, kuna harjunud ilma ja Laura magas sokid jalas koos tossudega..mõelge nüüd kelle juustukas see oli...ja ikka sain millegipärast mina süüdistused kaela..kui meil seal hommik oli siis Costa Ricas oli õhtu ja eestis ka varajane hommik...nad sellele enne süüdistusi vist ei mõelnud,et eestlased lasid alles leiba luusse,kui meie juba ringi müttasime, aga tema sai enda sõpruskonnaga suhelda.) See ongi ainuke asi,mis mind siiani kripeldab,et mille kuradi pärast nad hiljem süüdistama kukkusid? Ma ei esitanud isegi avaldust,et soovin lennupiletite raha tagasi...ja muideks Laura pidi olema 6kuud Luxis,aga lõpetas enda reisi septembris..midagi pidi ju ikkagist hoopis neis viga olema, mitte meis.

No comments:

Post a Comment