Monday, September 3, 2012

3x3

Noniii

 Kuidas olen enda vaenlane ?

Enda vaenlane olen sellega,et tegelt olen hästi kinnine inimene ja ma ei oska vabandada, tundub ju ülilihtne eks,aga vot minujaoks on hästi raske vabandada. Mäletan,et väiksena tegin mingit pätti vennaga ja siis pandi meid algul nurka seisma ja siis pidime vabandust paluma ja andestama, mu vend kohe jooksis vabandama ja hellust jagama, aga mina ültesin EIII ja seisin terve jõuluõhtu nurgas oma kanguse tõttu. Tihti on olnud olukordi, kus ma ise ka tean,et olen süüdi ja peaks vabandama,aga oooeiii, üritan,et asi edasi läheks ja viimases hädas vabandan. Samas kui ma vabandan on see tõsiselt siiras ja südamest mõeldud, et ma pole inimene, kes üle õla viskaks vabanduse. Kinnine,et ma ei räägi oma tunnetest jms ja siis mõnikord mõeldakse,et olen hull pohhuist,aga lihtsalt ma olen metalllammas, kellel metallkorpus,aga kuldsüda sees ;) PS! see lause on ühes horoskoobi raamatus kirjas, mitte ma ei tee egolendu :D

TÜÜPILINE HANI--prääks--prääks

Hani pole spontaanne, ta on väga jõuline, visa, tõsise ellusuhtumisega ning tal on hirm pettumuste ees. Hani ajab kvaliteeti taga, ülejala tehtud asjad ajavad ta vihale.

Armastuses meeldib Hanele mitmel rindel lõbutseda, kuid ta on truu vaid ühele. Ta võtab abielu sama tõsiselt nagu oma tööd. Hane armuelu on kirglik ja võrgutav.

Karjääriredelil ei jäta Hani oma tulevikku juhuse hooleks, vaid paneb plaanid paika ja saavutab oma tahtmise. Enamik firmajuhte on Hane märgi all sündinud.

No comments:

Post a Comment