Sunday, September 2, 2012

Teekonna raske jätkamine....


      Nii viimased päevad olen unaruses juba oma võistlusega,aga ei anna alla ;)

    Kuuendale ma ise ei oska vastata, et seda peaks kellegilt teiselt küsima siis..Õnnenumber seitse !

 Isa juures meeldib tema huumor. Sealt olen ma ka selle musta huumorisoone pärinud ja mõnikord on nii naljakas, kuidas ta ema kallal nokib, aga mu ema on hullult heasüdamlik ja ei mõista nalja ja siis solvub ja majandavad omavahel. Kui mõnikord keegi kuuleb, kuidas isaga räägime vms siis paljud on öelnud,et lõpetage ära,  mis te tülitsete, tegelt me nsm norime üksteist, kuna mõlemad saame aru naljaga tögamisest ja kumbki ei taha allajääda, siis tulebki mõnikord nagu meil oleks tüli :D Tegelt ei :)Ps. ma ei tea kas see iseloomujoon vms on,aga isa juures meeldib räigelt see, kuidas ta oskab rahaga ümber käia.See on lihtsalt uskumatu,kuidas üks inimene suudab ära nii hästi majandada. Seda majandusliku mõtlesmist samasugust nagu tal sooviks mina ka :)
Ema juures nagu ka ennem ütlesin siis tema heasüdamlikus, täpselt nagu ta oma ema ehk mu vanaema. Mu ma on nii palju ohverdanud jms, et peaasi,et meil vennaga hea oleks ja kõik mu hullumeelsused, mis mul on tekkinud siis ema on alati mind toetanud ja lasknud ka neid teha. Ta alati tahab,et kõigil hea oleks ja tihti ma näen, kuidas üks sugulane teda räigelt ära kasutab, aga ikka ema astub samasse ämbrisse edasi ja alati aitab jne.

No comments:

Post a Comment